loodud suureks jõudluseks
Renault Master kaubiku väliskujunduses läbis iga viimnegi detail nõudliku tuuletunneli analüüsi, et parandada õhuvoolude juhtimist ja muuta iga detail rohkem aerodünaamiliseks.
Renault Master siseneb oma aerodünaamilise disainiga uude ajajärku. Selle paranenud jõudlust ilmestavad 1,5 l väiksem kütusekulu (dCi 2.0)* ja 27% väiksem elektrienergiakulu E-Tech 100% electric versioonil, mille sõiduulatus on kuni 460 km**.
1625 kg |
1312 mm |
38 |
2 mootoritüüpi |
kandevõime*** |
küljeukse ava laius | kereversiooni tehasest | elektriline ja diisel |
* WLTP protokolli alusel
** WLTP tsükli mõõtetulemused uue Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E-Tech Electric 52 kW võrdluses. Renault' sisemised andmed.
*** versioonil L2H2 4T EV 87 kWh
* WLTP tsükli mõõtetulemused uue Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E-Tech Electric 52 kW võrdluses. Renault' sisemised andmed.
Renault Master kaubiku väliskujunduses läbis iga viimnegi detail nõudliku tuuletunneli analüüsi, et parandada õhuvoolude juhtimist ja muuta iga detail rohkem aerodünaamiliseks.
Oluliselt odavama hinnaga energia, kuni 30% soodsam hooldus ja null CO2 heitmeid - E-Tech 100% electric versioon on otsustavalt veenev. Kaks aku valikut kohandavad jõudluse sinu vajadustega: 40 kWh aku koos 170 km sõiduulatusega sobib ideaalselt linnasisesteks kaubavedudeks, 87 kWh aku koos 460 km sõiduulatusega on parim valik pikemateks sõitudeks, mida toetab 35-minutiline laadimisaeg 80% aku täituvuse taastamiseks*.
maksimaalne võimsus
105 kW**
käigukast
nutikas mitmerežiimne automaat
WLTP CO₂ emissioon
0 g
kütusekulu
-
* WLTP protokolli põhjal, andmed võivad erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.
** 87 kWh aku korral
Uue Blue dCi jõuallika ja selle pikkade vahemaade läbimiseks sobiva jõudlusega jõuad kaugemale. Koos uue hüdraulilise dünaamilise pidurisüsteemiga tagab see kuni õhusuunajateni aerodünaamiline diiselversioon väiksema kütusekulu ja madalama CO₂ heitkoguse: alates vähem kui 195 g/100 km*
maksimaalne võimsus
170 hj (125 kW)**
käigukast
automaat ja manuaal
madalam CO₂ emissioon
alates 194g/km***
kütusekulu
alates 7,5 l/100km****
*Blue dCi 105 L2H2
** Blue dCi 170 BVA
*** Master L2H2 3,5T dCi 105 homologeerimine veel kestab
**** WLTP protokolli põhjal, andmed võivad erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.
Oma kategooria parimate jõudlusnäitajatega Renault Master on varustatud produktiivseteks tööpäevadeks: kandevõime kuni 1625 kg* ja pukseerimisvõime kuni 2500 kg. Muuda laadimine lihtsaks praktilise tagauste lävepaku ja selle optimaalse kuju ja laadimiskäetoega kaubaruumiga. Külgmine liuguks on omas kategoorias suurim.
kandevõime 1625 kg
* versioonil L2H2 E-Tech 100% electric 87 kWh
tehnoloogia
Naudi oma Renault Master tarbesõidukis üht suurimat turul pakutavat ekraani, millel on nutikas openR link multimeediasüsteem ja sisseehitatud Google'i teenused. Sujuv ja intuitiivne kasutajaliides koos nutitelefoni ekraani dubleerimisega toetab sind kõigil töösõitudel.
Muuda openR link multimeediasüsteemi abil oma elu lihtsamaks: loe Vivaldi abil e-kirju, kasuta tööriistu ja vajaminevaid Google' teenuseid nagu Google Maps ja Google Assistant, navigeeri Waze'i abil või leia EasyPark'i abil autole parkimiskoht.
Kuna su aeg on väärtuslik, võimaldab openR link süsteem koos Google'i teenustega sul hallata oma sõite ja suhtlusi või kasvõi auto salongi temperatuuri Google Assistant'i abil, ilma et peaksid oma sõidukogemuse arvelt kompromisse tegema.
human first program
Kui tagurpidikäik on sisse lülitatud, kasutab parkimisabi su abistamiseks andureid, andes märku lähedal paiknevatest takistustes heliliste ja visuaalsete signaalide abil. Kaamera kuvab koos navigatsioonijoontega pildi auto tagant keskkonsooli ekraanile (lisavarustus Park Assist).
Andur edastab juhile korralduse pidurdada, kui on oht kokkupõrkeks jalakäijaga. Süsteem tugevdab pidurdust kui juht liiga aeglaselt reageerib ja isegi peatab sõiduki täielikult, kui see vajalik on.
Pimenurga hoiatussüsteem (BSW) tuvastab ratturi või teise sõiduki su auto tagumiste külgede piirkonnas, mis jäävad väljapoole su vaatevälja. Hoiatustuli küljepeeglis annab sellest juhile märku. Kõrvaistuja poolel tuvastab andur pimenurgas paikeva ratturi ning käivitab helilise ja visuaalse hoiatuse.
Tutvu maksuerisuste ja teiste riiklike toetustega, mis soodustavad su ettevõtte üleminekut elektriautodele.